پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229130
گزارش تصويري روز شهرستان فارسان
عزت کنوني جمهوري اسلامي ايران مرهون شهدا انقلاب اسلامي است
تاریخ انتشار : 1396/11/12 13:21:03
نمایش : 2092
مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان گفت: پيروزي و عزت کنوني جمهوري اسلامي ايران در سطح جهاني و منطقه‌اي مرهون دلاوري‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشاني‌هاي شهدا، جانبازان، آزادگان و ايثارگران دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامي است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام جهانبخش يوسفي افزود: نخستين رسالت ما به‌عنوان مؤمن انقلابي ترويج فرهنگ انقلاب و بيان پيشرفت‌هاي انقلاب است و خداوند در قرآن کريم مي‌فرمايد: «اي کساني که ايمان آورده‌ايد نعمت‌هاي الهي را بيان کنيد» شکر نعمت واجب و ترک نعمت کفران است و اگر انقلاب اسلامي نعمت است گفت‌وگو در مورد دستاوردهاي انقلاب هم شکر نعمت است.

 وي بر لزوم بيان دستاوردهاي انقلاب اسلامي براي مردم تأکيد کرد و گفت: ما بايد وضعيت کنوني را با قبل از انقلاب مقايسه کنيم و ببينيم که نقش مردم در تعيين سرنوشتشان قبل از انقلاب چگونه بود و امروز چگونه است؟ ما بايد اين مسائل را در دستگاه‌ها و نهادها مطرح کنيم و با استفاده از ظرفيت دهه فجر دستاوردهاي انقلاب را براي مردم بيان کنيم.

 اين مقام مسئول، مساجد و امامزادگان را بهترين ظرفيت براي تبيين دستاوردهاي انقلاب نام برد و گفت: بايد توانمان را براي برگزاري باشکوه‌تر برنامه‌هاي دهه فجر متمرکز کنيم و از ظرفيت شبکه‌هاي مجازي در اين زمينه غافل نشويم.

 وي با تأکيد بر اين‌که برنامه‌هاي دهه فجر انقلاب اسلامي بايد مردمي برگزار شود، افزود: صاحبان اصلي انقلاب مردم هستند؛ بنابراين بايد برنامه‌هاي بزرگداشت دهه فجر را به آن‌ها بسپاريم.

وي افزود: پيروزي و عزت کنوني جمهوري اسلامي ايران در سطح جهاني و منطقه‌اي مرهون دلاوري‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشاني‌هاي شهدا، جانبازان، آزادگان و ايثارگران دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامي است.

امروز پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ۹۶ همزمان با سي و نهمين سالگرد شهادت شهيد انقلاب اسلامي قربانعلي داودي فارساني، سومين يادواره شهداي انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي فارسان برگزار شد.

سخنراني و تجليل از خانواده معظم شهدا و جانبازان دوران انقلاب اسلامي از بخش‌هاي اين برنامه با حضور پرشور اقشار مردم، ايثارگران و مسئولين استاني و محلي بود.

شهيد قربانعلي داودي فارساني، تنها شهيد روز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ در کشور مي‌باشد و روز ۱۲ بهمن به مناسبت شهادت وي، به‌عنوان روز شهرستان فارسان نام‌گذاري شده است.

استان چهارمحال و بختياري در دوران مبارزات انقلابي، ۶ شهيد به نام‌هاي قربانعلي داودي فارساني، سيد عباس صالحي، علي‌محمد مرادي سيبکي، خسرو سليمي ناغاني، غلامحسين آبافت بروجني و اسکندر آذر خراجي را تقديم انقلاب کرد.

شهر فارسان (مرکز شهرستان فارسان) در فاصله ۳۲ کيلومتري شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختياري قرار دارد.

انتهاي پيام/590پ

 
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html